Ana Sayfa
Tarama
Mevzuat
İstatistikler
SSS
Yasal Uyarı
Bize Ulaşın
Tez detay yükleniyor...
Tarama sonucunda 1 kayıt bulundu.
No
Tez No
Yazar
Yıl
Tez Adı (Orijinal/Çeviri)
Tez Türü
Konu
1
577101
EMİNE EREN
2019
Harmanlanmış öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının özel görelilik konusundaki bilişsel ve bazı duyuşsal öğrenim çıktılarına etkisi
The effect of blended learning on cognitive and some affective learning outcomes of prospective science teachers
Yüksek Lisans
Eğitim ve Öğretim = Education and Training
Satırlar(Rows) 1-1 of 1
«
1
2
3
4
5
»
Satırlar(Rows)
30
40
50
100
Sütunlar(Columns)
No
Tez No
Yazar
Yıl
Tez Adı (Orijinal/Çeviri)
Üniversite
Dil
Tez Türü
Konu
2025 © ULUSAL TEZ MERKEZİ
İnternet sitemizi en iyi şekilde görüntüleyebilmek için Google Chrome ya da Mozilla Firefox tarayıcısını kullanmanızı öneririz.