Ana Sayfa
Tarama
Mevzuat
İstatistikler
SSS
Yasal Uyarı
Bize Ulaşın
Tez detay yükleniyor...
Tarama sonucunda 1 kayıt bulundu.
No
Tez No
Yazar
Yıl
Tez Adı (Orijinal/Çeviri)
Tez Türü
Konu
1
622517
ÖZGÜR GÜNEY MALKOÇ
2019
GSM sektörü hizmet kalitesinin müşteri memnuniyetine etkisinin servqual analiz yöntemi ile ölçülmesi: İstanbul il örneği
The effect of GSM sector service quality on customer satisfaction with servqual analysis method: The sample of İstanbul province
Yüksek Lisans
İşletme = Business Administration
Satırlar(Rows) 1-1 of 1
«
1
2
3
4
5
»
Satırlar(Rows)
30
40
50
100
Sütunlar(Columns)
No
Tez No
Yazar
Yıl
Tez Adı (Orijinal/Çeviri)
Üniversite
Dil
Tez Türü
Konu
2025 © ULUSAL TEZ MERKEZİ
İnternet sitemizi en iyi şekilde görüntüleyebilmek için Google Chrome ya da Mozilla Firefox tarayıcısını kullanmanızı öneririz.